Shopping

Nu har jag äntligen tagit mig ut på stan för att handla lite av vad jag behöver!
Med min förkylning, hosta osv så har jag bara varit inne och vilat och sett film men nu är jag helt på bena, bara lite hosta kvar.
Dagarna som har varit efter nyår har jag inte gjort annat än vila vila, men det har behövts!
Idag har jag varit en sväng med mamsi på stan och handlat sån som jag bl.a. behöver till karlstad, vi far ju till karlstad och spelar distrikslags-SM, kommer bli riktigt kul för vi är ett gäng underbara tjejer som är sjukt taggad på att vinna!
Jag har också köpt en annan linsburk och linsvätska till resan för att det ska bli lättare, två julklappar som jag inte har hunnit med innan jul, och nån tröja och väska! Ikväll ska jag och mamsi baka,så skriver när jag har tid! / emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0