memory for life

har inte bloggat på ett antal dagar, men jag jag har faktiskt anledningar..
i torsdags åkte jag ner på SM i karlstad, vi spelade först tre gruppmatcher, vi fick kämpa som tigrar och lyckades komma etta i gruppen med alla matcher vunna. vi var galna på att spela kvartsfinal, där med lyckades vi kämpa oss till vinst och vi var vidare till semi, men det räckte inte hela vägen, det blev förlust mot stockholm, men vi kom iallafall hem med en bronsmedalj och är riktigt nöjd med det!
jag har då haft världens bästa helg, en av dom bästa i hela mitt liv! tjejerna är så jävla bra och underbara så det inte är sant, vilken lagkänsla och sammanhållning vi haft, helt sjukt så otroligt! sen har vi ju haft västerbottens killar med oss som stöttat oss när vi spelade slutspel, för grymma. helgen är ett minne för livet!

kom hem söndagsnatten vid 2, på måndagen var jag bara hemma på dagen men på kvällen var det mer innebandy mot ersboda, blev däremot förlust, men kände mig rätt så sliten efter helgen.. kunde heller inte prata särskilt bra, hade en väldigt hes röst efter helgen..

 igår var det första skoldagen på året, känns inte så längtande med alla nationella prov som kommer litre senare, fick veta idag att första nationella är i början av februari.. hjälpp! idag efter skolan var jag med klara och åt och hade det skoj, senare på kvällen for vi ner på innebandy.. skulle egentligen spela men nu känner jag att jg måste bli frisk från min förkylning så jag var publik istället! vill också bli frisk innan jag far på NIU uttagning, har fått veta att det är nästa vecka så det är bara att tagga igång, nu ska jag hoppa ner i sängen och sova,har bad imorgon med klassen, ändå kuul..

/ eemilia

lite bilder från helgen som varit.


på bussen påväg tillbaka till skolan efter en grymt skön vinst i kvartsfinal
alla står upp i bussen och vi dunkar jimmy jansson blandat med lite magnus
uggla och linda bengtzing.. för bra för att var sant



dom måste tro vi är ett gäng kristna töntar som sitter och ber till
innebandyguden vid matbordet..





den värda bronsmedaljen ett gäng supertjejor från västerbotten tog hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0