Cooper

Har haft uttagning för niu igår och idag, så har inte orkat skriv nåt!
Idag det sista vi gjorde var att springa ett cooper test, jag var så satans nervös innan..
Jag och amanda trodde att vi skulle ge upp och inte klara det men tillsammans klarade vi att ta oss i mål, är så stolt över oss, kärlek till dig!
På kvällen hade jag träning och efter den for jag och mamma på ica och fick en marabou choklad av henne, det tyckte jag att jag var värd!

Imorgon har vi bad på skolan och efter det ska jag fara och färga ögonbrynen!
Puss emilia


Kommentarer
Postat av: Amanda

We did it. Kärlek till dig bruden,puss på dig!

2012-01-24 @ 21:25:18
URL: http://amandacollin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0