Till min syster

Det här inlägget vill jag tillägna till min syster som är helt underbar och en stor förebild för mig! Jag kan snacka med hon om vad som helst för hon finns alltid där när jag behöver henne, hon är min andra halva och jag älskar henne otroligt mycket! Den här dikten är till henne:
Att få ha dig som min syster
Att vi delar denna jord
Det ger mig kärlek, glädje, lyster
Och en lycka bortom ord
Ända sedan jag var liten
Har jag alltid älskat dig
Du är den enda pusselbiten
Som perfekt matchar mig
Som din vän och som din syster
Vill jag skänka ett par ord
Alltid när din värld är dyster
Finns det kärlek till mitt bord
Om dig något skulle hända
Kommer mitt hjärta gå i tu
Hela livet skulle vända
För min glädje det är du

Älskar dig och saknar dig min underbara syster!
//klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0