Snygga skor bruden!

Hejsanhejsan! Vi slutade kl 11:30 idag så for på stan med Emilia för vi skulle shoppa lite men vi skulle faktiskt också leta prao plats men det gick inte alls bra! Vi gick helt ärligt på typ alla affärer men antingen så var man tvungen att vara 18 eller så hade någon redan frågat på det stället så det var "fullbokat". Aja inte deppa över det för vi kommer hitta en prao plats endå:)
Skulle köpa ett par skor idag också, provade ganska många men hittade inga jag tyckte om så mycket!
Här kommer en bild på dom jag vill ha:

Snygga va?
Aja jag provade dom ialla fall men på såg dom ut som om man hade pippi fötter! Typ en meter långa:P Så därför köpte jag dom inte:/ Få tänka på om jag vill ha pippi fötter eller inte:)
Men nu ska jag träffa Emelie!
Ciao!:)

Kommentarer
Postat av: emelie

vars kommer skorna ifrån?:)

2011-09-24 @ 13:57:33
URL: http://knowyoulikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0