OMG

Ni anar inte vad som har hänt!!!!!
Idag då jag,Emelie Ranta och Emilia var på stan så såg vi Andreas Wijk och Kenza, dom kom fram till oss och frågade om dom fick sitta med oss en stund. JAG FICK PANIK! Men ialla fall så efter en stund så frågar dom om Emilia ska vara med i modelljakten och säger att hon är jättefin men hon säger nej och sen så frågar Kenza mig om jag vill vara med och jag säger nej men hon säger att jag är jättevacker och fin och att jag självklart ska vara med! och då tappade jag hakan! Tänk att typ sveriges största bloggerska säger att du är fin och vacker!! OMG, aa men sen så säger Andreas klart du ska vara med och lägger handen runt min midja och vill ge mig givemefive!! OMG, sen ialla fall så kommer vi till modelljakten och då efter en stund börjar Andreas komma fram till mig med kameran och jag börjar springa... :] Men han tar mig runt magen och säger stanna! OMG, och då står vi och snackar vid en rulltrappa och han frågar om jag ska vara med men jag tvekar och han säger att jag ska tänka på det och sen kanske gå fram och söka, och jag säger jaa och då han ska gå så ger han mig en kram och säger vi ses sen! OMG. Aa och sen efter ett tag så kommer han ju såklart igen och frågar men då har jag bestämt mig att jag inte vill och då säger han att det är lugnt och att jag kanske kan komma nästa år istället, och sen när han ska gå så säger han men du får ialla fall en kram och så ger han mig en STOOR bamsekram och säger vi ses och vi höres! OMG OMG OMG OMG OMG OMG ÄLSKAR ER KENZA OCH ANDRES!!!!!



ÄLSKAR ER!!(L)(L)(L)(L)

Kommentarer
Postat av: emelie

han är den snyggaste i mitt liv!!!!!!!!!FYFAN KLAEAA ASSÅ ÅÅÅÅÅÅÅH

2011-09-05 @ 20:04:01
URL: http://knowyoulikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0