New in

Igår hann jag inte att skriva någonting, hade fullt upp hela kvällen. Men hela dagen var underbar!:)
Dom sjöng för mig två gånger i skolan, först mina finaste tjejer i matsalen, sen dom söta killarna i kramgoa sjöng, tack så mycket!
När jag kom hem gjorde jag en supergod marängtårta:)
Mormor och morfar kom och åt middag sedan fikade vi gott!:)
Jag har fått ett par converse, sen har jag ju fått min älskade iphone, ska få en innebandy klubba, ungefär 3000 kr och lite småsaker!
Idag har jag iallafall varit på stan med mamma en stund, skulle kolla på ett par jeans och hittade Gina tricot jeansen (kristen), har varit på jakt efter dom länge men dom jag inte funnits i storlek men nu som tur va så fanns dom, blev riktigt nöjd. sen köpte jag också tre par trosor.
Ikväll blir det att skriva en hel no labbrapport...
Pussar e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0