let it be

nu har jag varit väldigt dålig på att blogga, ska försöka göra det lite oftare!
men jag har varit så trött, less, massa läxor och mycket träningar och matcher i innebandy,
idag har jag iallafall haft vanlig skoldag, no-prov osv..
sen kom jag hem for en sväng på stan för att kolla på en skinnjacka och ett par jeans, är verkligen i behov av det nu, har typ 2 par..
nu har jag nyss kommit hem från avslutningen på fotbollen, trevligt med fika och se när dom filmat oss under säsongen! sen berättade våran tränare Stina att hon ska sluta som tränare.....
verkligen tråkigt, hon har byggt upp vårt lag och var verkligen den bästa!!
Imorgon ska jag och mamma till telia och kanske köpa en iphone:):):))
har längtat ihjäl mig så mycket, kommer kunna lägga ut fler bilder då också på nutid!
hörs imorgon, emilia
kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0