Fuck min dator!

Hej allihopa! nu är det så här att min dator har gått sönder, så jag kanske inte kommer blogga lika mycket som emilia men jag ska försöka lägga in lite inlägg då jag kan :) Daton ska in på lagning på måndag så får den kanske om en vecka... Så då blir det att blogga normalt! Ville bara att alla skulle veta det!
Kramar klara 

Ikväll blir det ialla fall att vara med Emelie och Ellen och vi ska till ålidhem med jim,alexander,robin och några fler! Kommer bli kul(a) Idag har jag varit med Emelie och vi var nyss hemma hos jocke och såg SCREAM4 den var skiiiiiiit läskig!!!! och nu ska jag äta middag!
Höres! Klara


Snygg bild på mig och syrran;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0