Förmodligen lite saker till i vinter

Hej! Känner att Emilia har hunnit gjort jättemånga inlägg och att jag ligger lite efter, vem vet blogga kanske inte är något för mig? Men det är nog för att jag inte har så mycket att blogga om. Vad man har gjort på dagarna och hur man ser ut och så det kanske inte är så roligt att läsa, så som bloggare tror jag många tänker att man vill försöka göra bloggen lite mer roligare än att skriva sånt och det är precis så jag tänker! Vet som inte riktigt om ni tycker det är kul att läsa om. Men nu ialla fall så tänkte jag visa lite grejor som jag skulle vilja ha i vinter:)

Gina tricot jeans.

Från rut med flera.
Det är bra med lite extra jeans!

Lovikavantar är alltid skönt:)

En vanlig grå mössa är bra att ha.

Tycker pälsvästar ser snygga ut så funderar på att köpa en själv.

En grå poncho, mysig till sköna utekvällar.

Funderar också på nya uggs, mina gammla är det hål i.

Dom är conversen vill jag försöka köpa nu så dom är inte till i vinter:


Svarta höga och vita låga:)
Det var allt! Kramar klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0