flytt

efter middan igår hade vi match i täfteå, vi vann med 5-7 men det var absolut ingen rolig match!
när jag kom hem gjorde jag mig klar för att vara med elina, ebba, bianca och några killar så jag for till elina och vi mötte oskar, men ebba och bianca var inte riktigt klara så vi började fara mot böles och där träffade vi säkert 10 killar tex, adam, jesper, erik, herman osv. blev inte riktigt bra för vi hade typ inget att göra så ebba och bianca kom inte.
iallafall så gjorde vi inte så mycket men vi höll på att frysa ihjäl så jag och elina for sen hem till elina och myste med macka och film!
idag har jag hjälpt mormor och morfar med att flytta, dom ska nämligen flytta till kära röbäck:)
ses emilia
bild från jag och bästa fia för längge sen, bju på den!

Kommentarer
Postat av: fiffi

oj vilken ful bild på mig!

2011-09-29 @ 12:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0