Hej alla saknade

Hejsan allihopa, har inte bloggat på huuuuuuuuuuuur läääääääängeeeeeeeeeee som helst men jag har en bra anledning:) Har ju haft prao denna vecka och har varit skittrött varje dag så direkt efter praoen så har jag kommie hem och sen sovit tills nästa dag, så det har inte varit så mycket tid till att blogga. Förlåt.
Praoveckan har varit jättebra annars och jag saknar redan alla goa personer som var där. Dom var så sköna och rara=) Sista dagen alltså idag så fick jag med mig en godispåse hem! Full! En ica kasse nästan:)
Så nu vet ni att praoen var awsome:)

Ikväll: Det blir att vara med Jenny och vi ska se film hos henne på haga, så nu säger jag hejdå så hörs vi!
KRAMRA KLARA(L)

Asså jag orkar inte-.- hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0