Why just me

Åh vad livet kan kännas som det sämsta som finns, ibland är det verkligen en enda röra och man vill bara försvinna..!
Och det finns skäl till att det gör det, sånt som stör en osv, jag skulle bra vilja lägga mig ner och inte finnas för ett tag, tack!

Men om det nu var så.. Har inte haft den bästa dagen, plugget gör mig bara på dåligt humör och andra saker stör mig också. Imorgon har vi två sunday league matcher med läns, hoppas det går bra med min förkyldning bara!
Hoppas ni mår bra iaf, puss emilia!



Kommentarer
Postat av: fiffi

du är bäst, glöm aldrig det!

2011-11-28 @ 14:30:31
Postat av: fiffi

du är bäst, glöm aldrig det!

2011-11-28 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0