What are we waiting for, it will soon be christmas

Vad är det som händer.. Jag har gått och blivit sjuk, har fått en enormt jobbigt hosta och legat med feber..!
Det började med att i onsdags hade jag en underbar dag, fick jullov, åt med laget på Olearys och såg på innebandyderby med favorittjejorna. Jag tänkte att jag skulle göra klart alla julklapparna i torsdags och idag, men så blev det inte alls, när jag klev upp i torsdags så for jag på stan med mamma, jag hade panik och visste inte vad jag skulle köpa i julklapp och vad jag ska ha på julafton och nyår, inte så länge efter vi kommit ner ville jag bara hem, hade ont i huvudet, och kände mig verkligen hängig, det blev inga julklappar den dagen, jag for hem och sov resten av dagen..
Idag sov jag verkligen ut, men kände mig fortfarande inte helt pigg för att dra en sväng ner till allt julhandel, så idag har jag bara varit hemma och vilat för att kunna vara pigg till julafton imorgon, så nu är jag lite sen med julklapparna men självklart kommer dom!

Men jag hoppas iallafall att ni har det jättebra och är friska och glada, jag är också självklart glad för att det är jul men lite depp över att jag är sjuk fast det blir ju bättre!
Nu vill jag säga en riktigt God jul och hoppas att ni får mycket klappar och en glad jul! Ser om jag hinner skriva nåt imorgon! Stora kramar, emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0