we will always be a family

Min julafton har varit underbar med den bästa familjen, förutom att jag är sjuk och blev sängliggande nästan hela dagen idag..
Äter alla möjliga mediciner för att bli frisk!!
Men jag vill ändå tacka för alla fantastiska julklappparna av familj, släkt och vänner, kärlek till er!
här är en bild på några saker jag fått, hade inte allt på samma ställe, men kan visa fler bilder sen, fick massor av pengar, två biobiljetter, vantar, spotifypremium, fjällräven dunjacka, idsmink, en jätteskön och mjuk filt, en knallrosa handduk, smoothie receptbok, mixer, presentkort 200 hm, produkter från the body shop, chokladask, sits till sadeln på cykeln, en parfym, hoppas jag inte glömt nåt men jag är riktigt nöjd med klapparna, tack!
Nu ska jag och se film, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0