Gokväll!

Hejsanhejsan!
Idag på skolan har det varit snöbollskrig hela dan.. kom hem dyngsur!
Fast känner mig ganska nöjd för mulade David 5 gånger, Andreas 2 gånger och Micke 1:]
Vi tjejer ägde dom:)
Sen ialla fall så var Ellen här en stund efter skolan och vi käkade lussebullar och glass, ganska tjockt:P
Nu på kvällen har jag pluggat lite, sovit och varit med mamma så snart ska jag gå och lägga mig (tidigt)
Hörs imorgon!
Kram klara

Jag och syrran som jag saknar otroligt mycket!
Snygg bild -.-

Kommentarer
Postat av: Bästa systern

Haha fantastiskt snygga, gullegumman! Saknar dig med. Förresten, här snöar det som fasen så hade du varit i närheten hade du blivit mulad. Kyss.

2011-12-07 @ 23:15:04
Postat av: klara

Vi har också snö!! Du hade blivit mer mulad av mig:D

2011-12-09 @ 09:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0