hejsan allihop!

Hejsan allihopa, har precis kommit hem från stan, var där med mia det var väldigt roligt:)
det som jag köpte kommer på bild här:

Svarta jeans från gina tricot:)


Blåa jeans från gina tricot:)


Och en ljusbrun tröja från gina tricot:)
Min kamera är inte så bra så det är lite suddigt på bilderna:]

Aja, idag i skolan var det inte roligt ialla fall! bara dryga och tråkiga lektioner hela dan! Ursch!
Men som sakt så for ju jag och mia till stan och det fick upp mitt dåliga humör! toppen(y)
Ikväll blir det lugnt, ska bara vila och mysa:)
Vi hörs! kram klara.

DAGENS OUTFIT:

Linne från ginatricot, högmidjekjol från lindex, legging och koftan är från åhlens:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0